Kapři z jihozápadní Francie

Již od naší jarní francouzské výpravy jsme se s Lukášem domluvili, že na podzim vyrazíme znovu, ale tentokrát někde do neznáma!  Proto jsem doslova prolustroval jezera a řeky na Geocarpu. Chtěli jsme zkusit nějakou neznámou přehradu a v záloze byly i řeky. Po vzájemné dohodě vybíráme přehradu v jihozápadní Francii a v polovině září se vydáváme za dobrodružstvím. Cesta dlouhá více než 1700km se zdá být nekonečná ale nakonec přežijeme i poslední kilometry francouzským venkovem. Konečně kolem poledne stojíme u sjezdu k přehradě, všude kolem nás jen louky, lesy a sem tam nějaké stavení, prostě sen! Bohužel břeh u sjezdu je plně obsazen a tak jedeme hledat nějaký přístup k vodě na protější břeh jezera. To nám zabere skoro dvě hodiny ale nakonec jsme jedinou cestičku přeci jen objevili. Bohužel jezero je hodně upuštěno a tak musíme vše nanosit cca 60 metrů po skalnatém srázu, což byla v třicetistupňovém vedru celkem šichta! Pak už nezbývá než postavit tábor a rozmístit bójky na naše lovné místa. Do večera je vše hotovo a já stíhám vyvézt alespoň tři pruty před blížící se bouří. První noc ale záběr nepřichází, což mi nijak nevadí protože jsem se potřeboval dopsat. Ve dne je to ale úplně jinak a dostáváme první záběry takže nálada je výborná. Jednalo se o kapry kolem 10kilo a my pevně doufáme že přijdou i lepší. Což se nám další dny opravdu podařilo a zdoláváme několik nesmírně bojovných kaprů 15 až 19.5kg a i pár sumců kolem 20 až 32kg. Dny plynou a každý den se nějaká ryba podaří, bohužel nastávají 3dny kdy jsou vysoké teploty a skoro bezvětří! To je znát i na aktivitě ryb a je to třeba jen o jednom záběru. Též byl problém kam jet dokoupit nějaké potraviny a nápoje, nejbližší obchůdek je vzdálen dvacet kilometrů. Nakonec jsem tam pořídil vše potřebné a my si užíváme rybaření, klid a pohodu. Vše ale jednou končí a je tu konec výpravy a my musíme vše zas nanosit tentokrát ale do kopce! Lukáš ještě poslední ráno zdolává sumce, pak již jen poslední koupel ve vodách jezera a odjezd domů. Naštěstí cesta proběhla bez problémů a kolem osmé hodiny ranní jsme doma. Co napsat na závěr? Snad jen to že jsme si splnili svůj sen a i když se kapr 20+nepodařil tak jsme si výpravu parádně užili.